sâmbătă, 31 decembrie 2016

Un 2016 de succes sufletesc

Adesea primesc intrebarea: "Tu de ce nu iti faci un site sa auda lumea de tine?".
Raspunsul meu ireversibil este: "Pentru ca rezultatele muncii ma recomanda si pentru ca primesc clientii care sunt pregatiti pentru un proces transformational profund, clienti care se potriviesc momentului meu, experientei mele si capacitatii mele de daruire!".

Cu toate acestea, mi-am rezervat domeniu si 2017 va aduce si site-ul mult dorit: SpeakLightDo.ro.

Iata si o definire a procesului de Life Coaching, prin ochii unei cliente care si-a asumat cu mult curaj, efort si capacitate de a merge mai departe, indiferent de cum a aratat lumea ei, pe alocuri, un program de anduranta: 12 luni de lucru cu ea insasi!

"Alegerea mea de a lucra cu un coach s-a produs in momentul in care tineam in mana un bat de chibrit, aprins in cel mai minunat dressing, acesta insemnand VIATA MEA.
Intrezaream pe alocuri multele rafturi si stivele de cutii, iar frustrarea si suferinta erau MAXIME!
Coach-ul meu m-a invatat cum sa ACCESEZ mai intai o lanterna, apoi intrerupatoarele de unde sa aprind lumina.
Nu a fost usor, lumina slaba a chibritului imi era totusi draga si la indemana. Astfel, trecand prin etape in care m-am IMPIEDICAT de cutii, m-am lovit de rafturi si am plans simtind ca nu pot inainta, am stiut ca cineva ma tine de mana si ma ajuta!
Pentru transformarea mea muncesc si azi, MUNCESC in fiecare zi, insa in lumina unui reflector si de pe Covorul Rosu. STIU ce pantofi sa aleg acum si vad clar unde se afla si bijuteriile!
Multumesc Gabi pentru prietenia ta si pentru profesionalism, scriu cu litere mari si boldate ca: TE IUBESC!" 
- Claus CUJBESCU - clienta de coaching 2016-2017

Felicitari ei si succes noua, pentru un 2017 infloritor!
La multi ani, tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu