vineri, 12 februarie 2016

A te lasa "in flow"


A-HA-ul zilei 

<Simplitatea si miscarea realitatii in sensul benefic vin atunci cand intelegi ce inseamna sa te lasi
"in flow" >

Anul acesta am inteles, am acceptat si am experimentat mai multe notiuni pe care le vedeam "abstracte" si care chiar ma sacaiau, ma deranjau, le detestam si nu le agream.

Unul dintre ele era Networking.

Cum am decis sa incep de la Zero anul 2016, m-am lasat libera sa simt si sa experimentez tot ce ma scoatea din confort, pana acum.

Si am observat nu doar faptul ca Universul nu este periculos, ci, dimpotriva, El ne ajuta sa daruim si sa primim, ne aduce mai aproape, suflet de suflet, ne sprijina in Vindecare si face Lumina acolo unde noi nu putem ajunge inca, insa suntem dispusi sa ne lasam in a descoperi.

O asemenea experienta au fost, in ultima vreme, intalnirile prin care oameni, intalnesc alti oameni. fac schimb de experienta, de carti de vizita, pliante sau pur si simplu se bucura de o atmosfera fireasca, relaxanta si linistitoare. "Mai afla una-alta", cum se spune...
De multe ori, intalnirile se bucura si de daruri pe care, cei prezenti, si le fac, unii altora, sub forma de tombole, vouchere si alte mijloace prin care fiecare suflet vrea sa se faca remarcat, vrea sa isi puna in valoare ceea ce a ajuns sa traisca, transformand experienta in meserie, fiind mai aproape de menirea lui.

In proiectul meu nascut cand eram in Sufragerie, am inceput sa experimentez nu doar Coaching, dar si Yoga, Yumeiho si alte cai prin care oameni noi sau mai vechi vin in viata mea, pentru a trai impreuna experiente benefice, intr-un parteneriat care parca tinde sa creioneze o Comunitate de oameni care au inteles despre ce e vorba, in mare, in aceasta viata.

Deci, in afara ca am extins spatiul Sufrageriei de la meseria mea de suflet la manifestari din sfera dezvoltarii personale,a terapiilor alternative sau a unui mod de viata sanatos, am extins si sfera intalnirilor mele profesionale, dincolo de cei patru pereti ai camerei si dincolo de on-line.

In consecinta, astazi, in atmosfera nu intamplatoare a unui Mall bucurestean, am intalnit o persoana minunata, a carei concluzie, in urma sesiunii noastre de Coaching, a fost" "Am primit atata claritate, sunt atat de fericita! Multumesc, multumesc, multumesc! <...>".

Si astfel, viata mea se imbogateste cu fiecare om, cu fiecare experienta, cu fiecare loc, cu fiecare respiratie!

Oricand pare de dificil Drumul ales, eu stiu ca este pentru a-mi asuma cresterea si a-mi atinge Viziunea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu