duminică, 14 februarie 2016

Ce vrei tu, de fapt?

"Tu ce vrei?" este, inca, o intrebare care imi aduce fluturi in stomac.
Uneori imi blocheaza respiratia, tot din stomac venind senzatia.
Inima incepe sa imi bata intr-un ritm mai crescut si parca mi se intuneca privirea, mintea si restul... :)

Si totusi, eu ce vreau?
Este una dintre cele mai puternice intrebari din coaching si cu puterea cea mai mare de introspectie, pe care am testat-o si pe care statisticile o promulga, in acest sens.

Pe cat de banala, aparent, pe atat aducatoare de beneficii, pentru clipa in care incepi sa o iei in serios, cu adevarat!

Desi in prima faza radeam cand o primeam, incet am inceput sa imi dau seama ca nu era rasul meu :), ci era, in fapt, fuga de mine, de acele momente in care ma las (ma abandonez) si am incredere...
Ce iese la suprafata cand de lasi in linistea sufletului tau, poate fi o directie la care nu te asteptai a unor evenimente importante pentru tine, o idee la care nu te gandeai pana acum, o solutie la care nu visai sau o constientizare care iti umple inima de bucurie!

Puterea claritatii sta in disponibilitatea de a iti raspunde la o intrebare simpla, dar importanta: "Tu ce vrei?':
  • De la viata ta?
  • De la situatia care de supara in momentul de fata, cel mai mult?
  • De la relatia cu cineva drag, in care nu te mai simti ca altadata?
  • De la job-ul tau unde te simti plafonat sau neinteles, lipsit de apreciere sau uitat de lume?
  • De la vacanta ta de vara, la care iti mai fuge mintea din cand in cand?
  • De la insuficienta banilor, care te face sa te intrebi: unde ai gresit de nu castigi pe cat ai putea?
  • De la copilul cu care parca nu te mai intelegi, avand frica de a nu deveni prea slab sau prea drastic, ca si parinte?
... si tot asa... revenind mereu la intrebarea cheie - eu ce vreau aici/acum? - poti avea surpriza unor raspunsuri eficiente, suficiente si chiar revelatoare!

Deci: tu ce vrei? Cum simti in corpul fizic aceasta intrebare? Care sunt reactiile tale emotionale la ea?
Si daca nu reusesti sa (te) descoperi singur, invata sa ceri ajutor!
Prin Coaching si nu numai, am invatat sa intreb, sa cer suport si sa primesc sprijin!
Hai si tu alaturi de cei care cauta solutii si actioneaza pentru o stare de bine permanenta!

AICI gasiti si un video, pe subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu