marți, 22 martie 2016

Eveniment practic - BnPt Networking, by Geo Pana




Dragi prieteni, clienti, cunoscuti si dragi oameni interesati coaching, terapie, socializare, timp de calitate pe care nu va cunosc, dar mi-ar placea sa va intalnesc in curand,

Iata-ne la o intalnire BpTe Networking - BUCURESTI, intalnire lunara ce reuneste oameni interesati de dezvoltare personala, spirituala, autovindecare, coaching si binele facut din tot sufletul!

Va astept Sambata, pe 16 aprilie, intre 15.00 si 17.30, la un eveniment ce va avea loc la Cafeneaua Aromaaroma (HARTA: AICI).

BnPt este un eveniment complex, fiind organizat de catre Geo Pana, terapeut si coach. O persoana dinamica, talentata, dedicata si mama, totodata! :) Geo mi-a devenit si clienta de lifecoaching, imediat dupa prima mea participare la acest eveniment de networking, gratie unui voucher primit in cadrul tombolei. 

BnPt este un spatiu creat cu pasiune, unde eu merg de trei luni si unde in aprilie voi fi prezenta pentru a patra oara, de data aceasta ca invitat si speaker pentru zona mea de interes: LifeCoaching.

Agenda dupa-amiezei de 16 aprilie 2016:
15.00-15.15 Primirea participantilor
15.15-15.30 Prezentarea proiectului BpTe si a intalnirilor lunare BpTe Netwoking
15.30-16.00 Prezentarea participantilor - fiecare persoana vorbeste despre ea si interesele ei
16.00-16.10 Pauza pentru aspecte organizatorice, zambete si voie buna
16.10-17.20 Prezentare Practica - Invitatul Lunii - Gabriela Dumitrescu LifeCoach
17.20-17.30 Tombola BpTe & Free Hugs :)

Cei prezenti au posibilitatea sa ofere participantilor la eveniment, vouchere, pliante, carti de vizita cu propriile lor business-uri de orice fel, sa isi promoveze munca lor ca terapeuti sau activitatile de coaching.

Numar de participanti: maxim 25 de personae;  cost: 25 lei/persoana.

Iata ce spune Geo, in prezentarea ei:
"In luna APRILIE o avem ca invitat pe Gabriela Dumitrescu,  ghidul meu personal in lumea coachingului, suflet infloritor, om deschis si plin de dorintele binelui, care va va impartasi  din frumusetea sufletului ei in intampinarea implinirii valorilor voastre personale."

Si declaratia mea, pentru promovarea evenimentului:
„La intalnirea ta din Aprilie, as dori sa fiu prezentata si prezenta ca o fiinta umana dornica sa isi aduca o contributie pentru cei care simt si vor sa isi descopere potentialul primordial si sa se puna in valoare la nivel maxim al karatelor din diamantul interior, prin LifeCoaching. :)

​Tema propusa de mine: Valorile personale - busola ta in calatoria spre Sine.

Dintre toate florile culese de pe "piata spirituala si a dezvoltarii personale" eu am ales si ramas cu cea din care am, facut si o meserie: LifeCoaching (acompaniez oamenii spre atingerii performantei numita "stare de bine continua".
Dintre toate modalitatile practice testate pe mine si lucrate in orele de practica cu si pentru clientii mei, Valorile au reprezentat cel mai fascinant intstrument de ​curgere inspre Interior. Cu rezultate mereu surprinzatoare, valorile mi-au adus, de fiecare data, revelatii si repere importante pentru a-mi explica decizii si pentru a-mi defini intentiile pe termen scurt, mediu sau lung.

Pe scurt, pentru mine Valorile sunt baza in tot ce inseamna Cunoasterea de Sine.

De la intalnirea BpTn din Aprilie imi doresc ca fiecare dintre voi sa plece cu un Top 7 al valorilor personale, iar acest lucru il vom face prin joc, cu povesti care ne vor aminti de copilaria noastra sau de momentele in care ne-a fost.... pur si simplu BINE!

La capitolul scoli, experienta si studiu as aminti:

LifeCoaching format la Scoala Noble Manhattan (http://www.noble-manhattan.com/)

Terapeut in terapii complementare (in formare) la Anatecor (http://www.anatecor.ro/)

Consultant in alaptare, diversificare si nutritie format la Fundatia Crucea Alba (http://www.cruceaalba.ro/) de catre Claudia Bider Heim (moasa independenta)

Diverse initieri in Reiki, Tehnica radianta, Cristaloterapie si alte tehnici energetice.

Client de coaching (2 ani),  homeopatie (de 3.5 ani, hipnoza regresiva, constelatii familiale), cranio-sacrala si tot ce aud si simt sa incerc :).

Iubitoare de Yoga si meditatie.

Administrator al unei comunitati virtuale de Mamici (de 5 ani) in continua crestere si cu impact in viata reala si concreta.

Mama unei Victorii-Ioana de 5 ani - ghidul meu suprem in aceasta viata.

Va astept cu emotii, curiozitate si stare de bucurie,
Gabriela :)".
Sa ne vedem cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu